Patrick Tollenaers | Open VLD Lanaken | 3de plaats
Schepen Gemeente Lanaken
& Bediende
Pieter Breughelstraat 23, 3620 Lanaken | 0478 610 043

E-mail | Website | Facebook | Twitter | Google+ | YouTube

vrijdag 5 oktober 2012

Patrick Tollenaers: Realisaties en de nog geplande openbare werken


Beste inwoners,

Met uw steun kon ik mij al 18 jaar inzetten voor Groot-Lanaken. Ik ben politiek actief sinds 1994 als OCMW-raadslid. Vanaf 2000 tot op heden ben ik onafgebroken gemeenteraadslid. Op 1 januari 2010 werd ik tevens schepen van Openbare Werken en de Technische Dienst.

Ook op 14 oktober ben ik weer kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen. Als schepen van Openbare Werken en de Technische Dienst wil ik u als inwoner van Lanaken enkele van de nieuwe programmapunten toelichten en verduidelijking geven over reeds gerealiseerde en de nog geplande werken.

Bekijk hier mijn folder met al mijn nieuwe programmapunten en de realisaties van de afgelopen jaren



MEEST RECENTE BERICHTEN VAN ONZE MENSEN